Bu Blogda Ara

11 Temmuz 2009 Cumartesi

REAL MADRID vs GALATASARAY



Real Madrid'in efsane stadı Santiago Bernabeu için hazırlanmış ve yeni sezon formalarında yer alacak Stad logosundan bahsetmiştim bkz: STAD LOGOSU daha önce. Real Madrid ve Adidas ortak işbirliğinde hazırlanan yeni sezon forma reklamında bu logoyu net bir şekilde görmek mümkün. Daha önceki başlıkta forma üzerinde yer almış resmini koyamadım bulamadım çünkü net olarak ve az önce forma üzerindeki halini görünce paylaşmak istedim. Herneyse benim bahsetmek istediğim güzel bir işin yapıldığı ve temennim şudur; Bu sene çıkacak olan formalarımızda ASY nin son senesi anısına hazırlanmış bir Logo olsun. Tek istediğim budur. Murat Vurucu'nun çizmiş olduğu harika bir logo var o veya bir benzeri kullanılabilir.

Bu arada videoyu izlemek isteyenler aşaıdaki linkle tıklayabilirler. Birçok yerde vardır fakat ben gelişinevolede gördüm o yüzden o linki veriyorum.

Real Madrid stad logosu Link:


5 yorum :

Ercan Güney dedi ki...

Bence son derece haklısın. Gayet makul bir istek. Bu yıl göğüsde ayyıldız olmayacağına göre vede talimatlarda 2. bir logoya izin olduğuna göre yetkili kişilerin bunu dikkate almasını beklemekde en doğal hakkın. Ama bunu dikkate almaları için bence resmi sitedede dillendirmen (mail yoluyla vs.) yada yetkili birine bunu iletmen (böyle bir imkanın varsa) daha etkili olabilir.

Selocan dedi ki...

Bu konu GS kulübünden kişilerinde olduğu alisamiyen.net sitesinde epeydir konuşuluyor. Aslında benim fikrim değil birçok insan istiyor ve kulüpte biliyor.

mbelge dedi ki...

Evet gerçekten çok güzel bir düşünce ve alisamiyen.net'te de sıkça dile getirildi, yani yetkili kişilerin haberi vardır muhtemelen. Keşke olsa. Sami Yen'in son senesinde formamızda böyle bir logo müthiş olur

müşkülpesent dedi ki...

koysalar keşke ama hiç sanmıyorum daha ne düşünceleri kaale almadı bunlar.

en azından geçen sene sırt numaraları siyah değil beyaz olsun diye mail attık hatta uefa maçlarını örnek gösterdik sırtta beyaz daha güzel ve okunuyor siyah çok kalitesiz ve okunmuyor diye bir cevap bile yazmadılar bütün sezon berbat siyah numaraları kırmızı zemin üzerine yaptılar.

koyarlarsa çok şaşırırım keşke koysalar o yüzden hiç beklentiye girmem

Selocan dedi ki...

evet o siyak renkli yazılar ve numaralar iğrenç iğrençliğini geçtim gözükmüyorlarki hangi akıllı siyak önermiş anlamadım. Bu arada siyah karakterler bu sene de kullanılabilir söyliyeyim.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır