Bu Blogda Ara

21 Temmuz 2009 Salı

NEDEN ? CEVABI

NEDEN ? Adlı 2 başlık alttaki yazımda sormuştum. Cevabı suratıma tokat gibi çarptı
:). müşkülpesent Beni uyardı ve formamın tersini çevirip bakmama neden oldu. Artık ne diyelim terzi kendi söküğünü dikemez mi diyelim. Mum dibine ışık vermez mi diyelim aslında 2 side yanlış atasözleri ama ikisini karıştırırsak birşeyler çıkabilir aslında, bazen en yakınımızdaki şeylere dikkat etmeyiz ya onun gibi birşey :). Olay şudur arkadaşlar zaten resmi alt tarafa koyuyorum. Bunca yıldır bende olan formanın bir kere bile içini çevirip bakmamışım. Bu da benim lottolardan ne kadar nefret ettiğimin bir kanıtı olabilir aslında. Neyse birşeyin arkasına saklanmayalım. Forma bildiğiniz gibi 01-02 sezonu forması ve biz o seneye başlarken Telsim ile başlayacaktık ve formalar Telsim reklamlı olarak basılmıştı bile çoktan. Fakat lig başlarken Telsim sponsorluktan çekildi ve formalar basılmış şekilde elimizde kaldı kibar anlatımla, bu kadarını biliyordum.Bilmediğim cin fikirli birileri de çıkıp bizi büyük para kaybından kurtarmak için Telsim reklamını siyah fonla kapatıp üstüne yeni sponsor aria'yı basmayı akıl etmişler. İşte bu kısmını bilmiyordum. Ne bu siyah şey diyordum kendi kendime. İnsan bir bakar içine değil mi ama!!

Anlamadığım şey hadi bize bu şekilde sattınız. Futbolcular neden bu formayı giymek zorundalardı. 40 tane forma yapamamışlar mı futbolculara çıksınlar adam gibi oynasınlar. Sırf o maçta giyildi diye gidip ben de bu versiyonunu edinmiştim bundan yaklaşık 8 sene önce. He birde aynı sezonki düz kırmızı formamızda neden böyle bir uygulama yok. Çünkü o formada reklam kalın baskıydı (marshall ve telsim gibi) ve çıkarabilmişlerdi demek ki. Parçalı da ise ince baskı kullandıkları için mümkün olmamış demek ki..

DIŞ TARAF


AYNI FORMANIN İÇ TARAFI


TELSİM çok net ortada :)

İnternette bulduğum telsim reklamlı parçalı forma


İşte ilk bu şekilde çıkmıştı sonra bu Telsimi kapatmak için o siyah parçayı eklemişler üstüne. Bize yakışan bir pratik zeka :). Bu arada formanın sahibini tanımıyorum eğer takip ediyorsa affına sığınıyorum ismini yazarsa bana burada editleyeyim hemen.
EDİT: Formanın sahibi ultrAnıl-07 'miş forma da şu blogda yer alıyormuş.

Aydınlattığı için müşkülpesent 'e teşekkür ederim.

7 yorum :

müşkülpesent dedi ki...

parçalının reklamı formaya dahil yani lotto yazısı gibi formanın içine işlenmiş şekilde ama diğerlerinde kabartma şekilde büyük ihtimalle burada ekleniyordu reklamlar.

o yüzden onları boş kullanmak daha kolay oldu.

Doruk dedi ki...

http://galatasarayformalari.blogspot.com/2009/03/2001-2002-sezonu-galatasaray-formalarim.html

burda bahsi geçmiş zaten.

Doruk dedi ki...

Uzun uzun anlatmışsın be Selocan Abim :)

Selocan dedi ki...

Abi biliyorum. ben biliyordum telsim ile olan reklam sorununu anlaşmanın iptalini falan filan bilmediğim o siyah şeyn altında bir telsim reklamının bulunmasıydı :D onu yeni gördüm

Özgür Şeker dedi ki...

Formanın sahibi ultrAnıl-07 halıdan tanıdım :P

http://galatasaray-ultranil07.blogspot.com/2008/12/koleksiyon-8.html

Selocan dedi ki...

tamamdır yazayım ayıp olmasın

Anıl dedi ki...

En alttaki fotoğrafın sahibiyim. 11 sene gecikmeli olarak: Selamlar :)

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır