Bu Blogda Ara

27 Temmuz 2009 Pazartesi

İŞTE YENİ FORMALARIMIZ

27 yorum :

vobeya dedi ki...

süper

vobeya dedi ki...

saol selocan

Confeng dedi ki...

Türk Bayrağı'nın olmadığı kısım çok boş durmuş ama eflatun forma beklediğimden iyi. Kaptana yakışmış :)

Selocan dedi ki...

tvden de çekicem koyarım ama ona daha var gibi forma tanıtımlarını abarttığımız için.

vobeya dedi ki...

ben pek beenemedim ya parçalı açık renk daha önce de görmüştük.mora bence gerek yoktu.çubuklu yok.bide o zenci kim

vobeya dedi ki...

abi bizim resmi renkler açıldımı.koyulaşan renler bi daha mı deişmiş

Volvox dedi ki...

Hoş olmuş.

S F A dedi ki...

arkadaşlar mor forma ne ya? tamam araya sarı-kırmızı motifler atılsaydı gerçekten güzel olabilirdi de amblemimiz de olmasa bu forma gs nin kim diyebilir??

Unknown dedi ki...

hocam msn ekle resimler geldi elime çok net olmasa da chatlakrapper@hotmail.com

ayanux dedi ki...

az evvel animasyonlar vardı beyaz ve mor formanın az da olsa bi kaç görüntüsünü gördük. ben beğendim. her şey olması gerektiği gibi. sadece şu sponsor turk telekom yazısının fontu rezalet.

bu arada hiç beklemezdim o fransız sitesindeki parçalının çıkacağını. klübün büyük bir ayıbı bence.

birde kaleci formasının rengi sarı lacivert mi, yoksa benim gözümün feri mi gitmiş. biri beni aydınlatsın hemen..

Sercan dedi ki...

YAAAAAAAAAANLISSS
Sari ve kirmizi yanlis yerde
kolalr zit degil

logo ve yildiz eski dandik

ama
"parcali"
beyaz sort
kirmizi corap tam istedigim gibi :)

S F A dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ayanux dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ayanux dedi ki...

kaleci forması siyah sarıymış. vallaha ilk anda lacivert zannettim dedim ne oluyor.

formanın kırmızısı sağda. sanırım tarihte ender görülen bir durum.

tanıtım formalarının sırtında ülker vardı ama kaleci formasında yoktu. yine soru işaretleri yine soru işaretleri.

Cem Kalay dedi ki...

Beyaz ve morda hayal kırıklığına uğradım, parçalı ile idare etcez sanırım.

Yani, adaidas bunun için mi uğraştı bu kadar, o kadar geç tanıtıldı ki bizde çok müthiş değişiik şeyler bekledik ama yok, olmamış.

Reklam tam bir facia. Türk Telekomun oklu olanını sarı kırmızıya boyamıştı bir arkadaş, onu yapsalar daha hoş olurdu, reklam sinirimi bozuyor ve 4 sene daha katlanacağız bu reklama.

Sercan dedi ki...

Suan Kollardaki renk omuzlara kadar gidiyor.
Ama 100. yil, Metin Oktay veya ilk forma'da öyle degil.

Soldaki suan oldugu gibi, sagdaki istedigim gibi.
[IMG]http://img27.imageshack.us/img27/104/unbenanntmij.jpg[/IMG]

100. Yil formasi (dikilmis logo ve yildiz. Maksimum büyüklükte logo. Kollardaki renk omuzlara kadar gitmiyor)
[IMG]http://images.hemalhemsat.com/_upload/200646/253466001163583901772326_0_0.jpg[/IMG]


1910/1911 sampiyon takimi
[IMG]http://img145.imageshack.us/img145/7673/19101911i.jpg[/IMG]

1915/1916 sampiyon takimi
[url]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Galatasaray_SK_1915-1916.JPG[/url]
[url]http://img145.imageshack.us/img145/1157/83995073.jpg[/url]

Yani mümkünse:
- Yaka olsun.
- Kollardaki renk omuzlara kadar cikmasin.
- Logo ve yildiz dikilmis olsun
- Logo mak. büyüklükte olsun (100cm²)
- Siyah / beyaz adidas cizgisi olmasin
- beyaz sort
- kirmizi coraplar


[URL="http://www.uefa.com/multimediafiles/download/regulations/uefa/others/72/77/76/727776_download.pdf"]UEFA Kit Regulations (pdf)[/URL]
18. sayfa logo büyüklügü
12. sayfdaki parcali formaya bakin. Bizim parcali formanin arkasi esas parcali olabilirmis.


EDIT:
SARI SOLDA ve KIRMIZI SAG TARAFTA OLSUN!!!!!!!!!!! :evil:

Adsız dedi ki...

kötü kötü kötü kötü...
başka birşey söylenemez. tanıtım desen formalardan da kötü...

alınabilecek tek forma mor olanı, diğerlerinin özelliği nedir birisi açıklayabilir mi? neresi sürpriz bunların. internette dolaşan en kötü tasarım bile bunlardan iyiydi eminim.

kısaca büyük hayalkırıklığı oldu...
şu ana kadar en güzel forma armalı fenerbahçesi oldu bu sene için...

Yahya Efendi Çıkmazı dedi ki...

mor forma için haklısınız Amblemimiz olmasa GALATASARAY forması değil

beyaz pek incelemedim ama 04-05 deki beyazı andırıyor

parçalı berbat ama parçalı


sözün özü ya GALATASARAY adidastan vazgeçmeli yada adidas daha güzel formalar yapmalı(Uğur Karaoğlu ile çalışmalı)

burda bir şeyde dikkatimi çekti bjk ve GS nin formaları öylesine yapılmış olup ezikbahçenin ki uğraşılarak yapılmıştır adidas a bir ihtar verilmeli güzel forma yapsın yawwww

saygılar

L dedi ki...

pff. şimdi benceler senceler, beğenmeyenler. uğraş dur.
bu arada sağ altta 118 online diyor. doğru mu bu?

ahmetcan_48 dedi ki...

Ya yok kardeşim bu yönetim iyice saçmalamaya başladı artık. Takımın orjinal renkleriyle oynadıkları yetmiyormuş gibi tutup Galatasarayımızın ve bizlerin herşeyi olan parçalıyı da tarumar etmişler. Siz hangi akla cesaret sol taraftaki kırmızıyı kaldırıp yerine sarı koyarsınız ve de sağ taraftaki sarıyı kaldırıp yerine kırmızıyı koyarsınız olacak iş değil ya. Sorsan söyleyecekleri şey "Yenilik" kelimesinden ibaret olacak. Hayır kardeşim ben istemiyorum yenilik falan ya yeter artık bir orjinal parçalı formamız kalmıştı mahvedilmeyen onu da mahvettiler sonunda. Ayrıca da forma tasarımlarının hepsi de çok basit şekilde hazırlanmış ve hiç hoşuma gitmedi. Of ya bir zaman makinası olsa da dönsek 1995, 1996, 1997 yıllarına. En azından o yıllarda gerçek renkli ve yüzde yüz orjinal tasarımlı (Başta parçalı olmak üzere) formalar kullanılıyordu ve gözümüz de gerçek forma görürdü, "Yenilik" adı altında ortaya konan bu kötü ötesi tasarımlı formaları değil. Zaten o mor mudur lila mıdır ne karın ağrısıdır o formayı konuşmak bile istemiyorum.

Herhangi Biri dedi ki...

merhabalar
bir tasarımcı gözüyle bakarsak
parçalı:
renklerin ters olması, türk telekom yazısının sarıya denk geldiği yerlerde okunamaması dışıda gelmiş geçmiş en iyi parçalılardan çünkü tam anlamıyla forma olduğu gibi iki renge ayrılmış durumda. sahadanda parçalı forma çok daha iyi ayırt edilebilmekte. 2005-06-07 sezonlarındaki 2 müthiş parçalıdan sonra bu da tarihin en iyileri arasında yerini alacaktır.
beyaz:
bana kalırsa biraz alelacele görüntüsü vermekte. her ne kadar sarı tonların koyusu beyazda ayırt edilse de omuzdan aşağı inen çizgilerin omuzda farklılaşması hoş olmamış
mor:
tarihimizin en ilginç formaları arasında şimdiden yerini aldı bile. taraftar zor alışacak anlaşılan ama bir süre sonra göze çok hoş gelecektir eminim. genel de olduğu gibi tasarımında abartıya kaçılmadan kotarılmış. fakat beyaz çizgiler yerine koyu kırmızımız nasıl dururdu bir kere daha düşünmek gerekiyor.

herkesin çok sevdiği klasik armamıza gelince. beyaz fonda olduğu için her zaman sarı S'nin okunamadığını söyler beğenmezdim. şimdide parçalıda sarıya denk geldiği için armanın ayırt edilmesi zorlaşmış.

saygılar sevgiler
ismail efe

Sercan dedi ki...

Böyle olmasi cokmu zordu

http://img40.imageshack.us/img40/4364/3762432673cd22c1e941o.jpg

Adsız dedi ki...

@Lappapzade Abdurrahman Çelebi

formayı beğenmeyen taraftarlar direk seninle temasa geçiyorlar herhalde. forma sorun hattı falansın herhalde
sana uğraşmanı söyleyen biri var herhalde...

bu takım taraftarın takımı değil mi? en ufak bir söz hakkımız da yok mu?

bak hemen üstte ne yazıyor: 'yorumunuzu bırakın'. bu benim fikrim ve yorumum. kusura bakma da benim yazdığım veya bir başkasının yazdığı seni hiç ilgilendirmiyor.

L dedi ki...

ya hadi anam hadi. gidin forma eleştirin. bu bloga girilen her yorum beni ilgilendiriyor. oldu mu? ve evet, kulüp benim. bir sorun mu var?

Adsız dedi ki...

parçalıyı beğendim..mor iddaalı ama gözü alışıyor zamanla insanın..beyaz antreman tshirtü gibi..zayıf halka beyaz sanki

Adsız dedi ki...

o değilde tercümandaki sweat muhteşemmiş..öyle bir forma yapsalarmış beyaz yerine zevahiri kurtarırlarmış kanaatimce..çok başarılı

Selocan dedi ki...

Beyler sakin olalım yahu. Kapışmayalım böyle. Formalar hakkında isteyen istediğini yazar tabi. Herkesin fikri farklı olacaktır ve o fikir kendine aittir. Şimdi gerek yok böyle şeylere ben ayrıntılı fotolarla açınca başlığı isteyen yorumunu yapar..

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır