Bu Blogda Ara

18 Temmuz 2009 Cumartesi

YENİ SEZON FORMALARI PİYASAYA MI SIZDI ?



Günümüz profesyonel takımlarının yeni sezon forma tanıtımları konusunda ne kadar sıkı kurallara bağlı kaldığını hepimiz çok iyi biiriz. Gerçi bu konu hakkında çok kesin bilgilere sahip değilim, yani kimseden tasdikli onaylı ''bu forma 2009-2010 formasıdır'' diye bir yazı almadım ama durduk yerde de böyle bir durumla karşılaşmamız pek olası değil. Böyle bir forma'nın bir fransız sitesinde satılıyor oluşunu geçtim, resminin bile olması çok ilginç geldi bana.

Resimde gördüğünüz forma aslında futbol formalarıyla pek alakadar olmayan bir arkadaşımdan geldi bana. İlk bakışta reklamdan olsa gerek geçen senenin forması olduğunu zannettim. Ancak çok değil iki saniye sonra bu formanın farklı bir forma olduğunu hemen anladım. Formayla tasarımıyla ilgili çok fazla bir yorum yapmayacağım çünkü konumuzun bununla bir alakası yok. Burada asıl değinmek istediğim nokta, gerçek veya değil bu formanın nasıl oluyor da bir fransız sitesinde satılıyor oluşu veya resminin sergileniyor oluşudur.

Forma hakkında binlerce teori üretmek mümkün. Varsayımı baz almaktan kolay bir şey yok şu anda. Ancak Galatasaray'ın 2009-2010 formalarından birisi bu forma olursa bu konu hakkında bir futbol ürünleri sevdalısı olarak çok üzüleceğim aşikar. Bir spor kulübünün geleceği olan bu tip yatırımların çok ciddiyetsiz bir biçimde korunması ve piyasaya sızması, muhtemelen durumdan habersiz olan Galatasaray Spor Kulübünün ve dolaylı yoldan Gsstore'un üzerinde durması ve müdahale etmesini gerektiren bir konudur.

Forma'nın Galatasaray forması olduğuna şüphe yok. Ama ne forması olduğu hakkında en ufak bir bilgiye de sahip değiliz. Kulübün forma ile ilgili olarak bir yaptırımda bulunması bence kaçınılmaz olmalı. Formayı satan site de sticker konusunda da bir dünya devi olan Panini.

Belki Fransızca bilen biri bu siteye bir mail atıp durum hakkında bilgi isteyebilir. :)

Formanın bir diğer fotoğrafı :



Formanın satıldığı site :

http://www.footcenter.fr/fr/football/e-galatasaray-maillot-galatasaray-home-09-10-313000.html

17 yorum :

b.p. dedi ki...

Alt kısımda "Photo du MAILLOT GALATASARAY HOME 09/10 non contractuelle." yazıyor.
Yani fotograftaki forma aslı değildir gibi bir anlamı var.
Bi süredir internette dolanan bir resim zaten. Orjinali çıktığında resmi gerçeğiyle değiştirmek üzere sayfaya koymuşlar belli ki.

vobeya dedi ki...

biz gerçekten tanıtımda çok geç kaldık.fb bile 22 temmuz da tanıtım yapacak.bir aksilik var galiba

adozzi21 dedi ki...

zaten bu sene bizim formamızda Türk bayrağı olmayacak galiba..

L dedi ki...

http://lappappa.blogspot.com/2009/06/blog-post_25.html

vobeya dedi ki...

evet bu yıl bayrak olmayacak.lig ve türkiye kupası şampiyonu takabiliyor.


not:bjk bayrak konusunda federasyona başvurmuştu bayrak logoda var koymicaz die ama kabul etmemişler belli.biraz saçma mı olmuş ne?2 tane bayrak..peh !!!

vobeya dedi ki...

bu arada şu tasarımlar çok güzel olmuş..


http://img100.imageshack.us/img100/363/trnc1ug9rs8.png

mbelge dedi ki...

Ben de bu resmi çok uzun süre önce gördüm, tasarım adı altında. Yeni forma olma olasılığı sıfırın altında zaten (: Türk bayrağı ve avea logosu var sonuçta. Tasarım olarakta nike'nın parçalısına daha yakın. Biliyorum adidas logosu var, omuzda üç çizgi var. Ama kolların farklı renkte olmamasından dolayı nike'ın parçalısına daha çok benziyor.

Fransız sitesinde ne işi var bilmiyorum ama sadece bir tasarım. Özellikle Uğur Karaoğlu(doğru yazdım inşallah)'un forumlarda dolaşan birçok tasarımı gibi bu da bir tasarım.

Lansman konusunda da, ne kadar doğru bilemiyorum ama, şöyle bir söylenti de var. Galatasaray'ın forma tasarımlarının olduğu bilgisayarlar çalındı diye bir haber vardı bundan bi ay önce kadar. Bunun doğru olduğu ve tasarımlar üzerinde değişiklik yapıldığı için geciktiği de söylentiler arasında. Tabii bunlar yalnızca söylenti. Niye bjk ve fb'nin lansmanlarından sonraya kaldığının bir açıklaması vardır elbet.

Bu arada mor formanın da bir açıklaması varmış. Yani tarihimiz ile ilgili, güzel hoş bir bilgiye dayandırılarak mor forma tercih edilmiş. Bilemiyorum, neye dayandırıldı bu mor forma tercihi. Lansman sonrası bunun da nedenini öğreniriz.

aayla dedi ki...

ben bu formayı Pes oyununa yamalar yapan yabancı bir sitede görmüştüm.
Aynısının Türk Telekom'lusu çıksa hayır denemeyecek kadar sade bir forma =)
Tabi arkadaki Ülker reklamını da ütüyle silip orayı boş bırakabilirsek =)

okanöztoprak dedi ki...

Melih Sabanoglu formalari görmüs.. Bu formayi daha önce ona göndermistim.. Çok benzedini yeni formamiza fakat bi kaç degisiklikler olacagina söylemisti.. Sponsor ve Türk bayragi gibi ve bi kaç detay..

Saygilar..

Selocan dedi ki...

Yok ayanux bu forma değil ama parçalı parçalıya benzer sonuçra buna benzer bişey çıkarsa şaşırmam ama bu forma değil ben sordum kulüpteki tanıdığıma bizim haberimiz yok biri çıkarmış koymuş bu formayı dedi. Yani bu yeni formamız değil ancak dediğim gibi bu sadelikte birşey olabilir

Selocan dedi ki...

Kolpa forma bu fransızın biri çıkıp milleti kandırıyor itibar etmeyiniz :D

L dedi ki...

oraya link koyduk arkadaş, biri de açsın baksın neymiş diye.

Selocan dedi ki...

Ben biliyorum onu lappap bu forma 1 ay önce hortlamıştı biz yazmıştık senin siteye :D

L dedi ki...

evet abi de ben diğerleri için diyorum. net okuru bilinçsiz mirim. olmaz böyle.

Selocan dedi ki...

75 euro fiyat biçmişler bir de :D alsak acaba ne çıkıcak içinden merak ettim.

Gian ULUCIAI dedi ki...

sızmış...

bu bugün tanıtılan forma, ayrıca kollar reklamsız daha da güzel bence.

ayanux dedi ki...

buyur burdan yak arkadaş. bu tasarımları korumakla yükümlü kişiler seneye kendilerine başka bir iş arasınlar bence. emek var beklenti var işin ucunda para var boyle sacmalık olmaz.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır