Bu Blogda Ara

25 Temmuz 2009 Cumartesi

ÜMİTLER TÜKENDİ GERİ SAYIM BAŞLADI

Sabah Gazetesi de mor forma çıkıcağını onaylamış. Biliyorduk 2 aydan beri ama, hani habire yanılıyoruz belki bir ümit diyordum. Ama o da tükendi bu haberle.

Haber için:


27 Temmuzda Kalamış tesislerinde olacak tanıtım.

Formaları son olarak bir daha hatırlatayım.

Home:

Geçen sene formasına benzer V yaka olacak diyorlar (Adidasın bu sene çalışmasında V yaka ben görmedim ama vardır illa ki) Renkleri geçen sezondan daha açık renk olacak ama eski renkler gibi de değil kararında olacak. Benim en çok merak ettiğim kollar önündeki parçalarla aynı renk mi olacak yoksa geçen sene gibi zıt renk mi olacak (umarım zıt renk olur). Belki de geçen sene parçalısında olan tek kusur, bana göre tabi, bu sene de olacak illa ki. Bir adidas klasiği çünkü. Nedir o? kolların omuzlara kadar uzanıp boyunda yaka ile birleşen kesimi. Benim hayalim ve isteğim örnek ile anlatıcak olursam 100.yıl formamız gibi kolların, ayrı ve omuzdan yakaya çıkmayan omuza geldiğinde kesilen türde olması, fakat onun için de Nike gerekiyor gibi.

AWAY:

away formayı çizmiştik daha önce bir kaç eksiği dışında bunun gibi gözükecektir zaten eksiklerini ve yanlışlarını o başlıkya yazmıştım bkz:GELECEK SEZON FORMALARI AWAY FORMA


3rd FORMA:

Mor renkte olacak Lila değil mor renk, daha koyu yani. Hatta şimdi ismini hatırlayamadım lütfen görürse yazsın bir takipçi çok güzel anlatmış vadaa lar gibi olacakmış rengi. İstanbul yoksa sen miydin onu yazan ? Kalıbını bilmiyorum nasıl olacak ama sanki bana Chelsea 09-10 sezonu Home forması gibi olacakmış gibi geliyor. O uyar yani bu formaya kalıp olarak. Bana turuncu formaya benzeyecek demişlerdi fakat bilmiyorum artık şekli nasıl olacak zaten rengi yüzünden naparsa yapsın kurtaramaz.

AYRICA:

Formalarda 3 reklam olacak göğüs reklamı Türk Telekom, sırtta numaranın üstünde Ülker ve kollarda avea olacak. Numaranın üstünde ülker yazdığı için isimler alt tarafa yazacak. Bu arada Fontlarda değişecekmiş diyorlar 00-01 senesi gibi kontörlü olacak yazının ve numaranın çevresi diyorlar. Artık ne yaparlarsa yapsınlar görünür bir şey yapsınlar. Geçen sene Lig maçlarında numarayı okumak imkansızdı. Sarı Kırmızı parçalı formaya siyah font ne demek ya!!

Bunun dışında başka bir beklentim de Bu sene Türk bayrağı olmayacağı için o boşluğa ASY'nin son senesi hatrına bir logo konması, olsa muhteşem olur. Kulüpten kaynağıma sorduğum zaman bana bir sürpriz olabilir demişti o yüzden heyecanlıyım. Hiç beklemediğim ve olmasını istemediğim bir sürpriz de olabilir. Nedir bu? Efendiler logosu. Umarım öyle bir hataya düşmezler. Ama şunu söyleyeyim bu 2 sürprizden biri olacak gibi. Ve yakanın arkasında geçen sene GALATASARAY yazan yerde bu sürprizlerden biri olabilir bu sayede 2 sini de koyabilirler formaya (efendiler olmasın).

15 yorum :

Adsız dedi ki...

mor forma almayı düşünüyorum. bir de sanırım bu sene parçalı alıcam. umarım satılacak formaların sırtında ülker reklamı olmaz. yoksa hiçbirini almayı düşünmüyorum.

mor formamız da şöyle bir renk tonunda olur herhalde
http://www.footballshirtculture.com/09/10-kits/shamrock-rovers-2009-2010-away-umbro-kit.html

Selocan dedi ki...

Ben de almayı düşünüyorum ama koleksiyoncu olarak pek isteyerek almicam fakat tabi ki beğeneni olur kendi fikrimi yazdım ben.

Bence geçen sene kollarda ülker reklamı ile satılması formaların bir tehlike sinyali. Bu sene de reklamlı satılırsa alanı az olur zaten.

Shamrock Rovers'da nasıl bir takım :) büyük ihtimal o renkte olacak evet.

ayanux dedi ki...

mor forma sevdasına giren takımlardan biri de glasgow rangers'tır. o da bir sezon sürmüştü.

ayrıca fenerbahçe nasıl kırmızı ve tonlarıyla forma çıkarmıyorsa galatasaray da lacivert ve tonlarıyla forma çıkartmasın. sarı da mecburen bir sorun yok :)

Selocan dedi ki...

garip bir anlayışımız var sadece tonu değil direkt mavi formada çıkardığımız için mora şaşırmamak lazım.

ayanux dedi ki...

evet yav sen de haklısın selocan.

Sercan dedi ki...

Süpriz: Ali Sami Yen beyin resmi diyorlar (yakada galiba)
Yani benim anladigim kadar:
FBde su yasa FB olan yerde bizde ASY resmi ve FBde cubuklu logo yerine bizde gs efendiler logosu

bakalim ne olacak.

Insallah sag gibi olur ( ama adidasda dedigin gibi zor)
http://img27.imageshack.us/img27/104/unbenanntmij.jpg


Yani mümkünse:
- Yaka olsun.
- Kollardaki renk omuzlara kadar cikmasin.
- Logo ve yildiz dikilmis olsun
- Logo mak. büyüklükte olsun (100cm²)
- Siyah / beyaz adidas cizgisi olmasin
- beyaz sort
- kirmizi coraplar

http://www.uefa.com/multimediafiles/download/regulations/uefa/others/72/77/76/727776_download.pdf

18. sayfa logo büyüklügü
12. sayfdaki parcali formaya bakin. Bizim parcali formanin arkasi esas parcali olabilirmis

Selocan dedi ki...

çubuklu logo dediğin nedir? Bir de yaşa fenerbahçe nerede yazıyor FB'de sarı kanaryalar yazıyor yaka da o mu? Bir başlık açacam yazdıklarınla ilgili :D yanlış bilgi olmasın

Selocan dedi ki...

Bu arada istediğin forma herkesin hayali ama ben yakalı yerine V yakayı daha çok seviyorum. Bir de 100cm² oldukça zor artık günün şartlarına kimse o kadar büyük logo yapmıyor.Şimdilik dikiş yapsınlar da o bile bana yeter

Sercan dedi ki...

aman sakin
sadece duyum ve tahmin :)

FB formasi
http://img29.imageshack.us/img29/3452/img0259w.jpg


senin Metin Oktay (1960-1980li) v yakalilari seviyorsun
ben ise ilk formalari :)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Galatasaray_SK_1915-1916.JPG
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/05/Galatasaray_SK_1907-1908.JPG

Selocan dedi ki...

anladım ben o kadar ayrıntılı görmemiştim fb formasını içerde olacak yani gözükmeyecek. Çok manasız :D sen yazınca abi biz de doğru diye kabul ediyoruz neyse şimdilik bahsetmeyelim o zaman uefa kurallarını koyayım

Selocan dedi ki...

Bu arada fenerin bu forması çok güzel olmuş ben çok beğendim.

havyarsız dedi ki...

bu yıl adidasın bu modelinde kollar takma, yani omuzla farklı rek yapılabilir ancak parçalıya bu tasarım gitmez bence. kanımca mor forma bu tasarımdan olacak dediğiniz gibi.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/03/25/article-1164758-0416D53F000005DC-924_468x512.jpg

Cem Kalay dedi ki...

Bende fenerbhaçenin formalarını beğendim çzellikle 3. forma çok hoşuma gitti.

Tek dileğim formların arkasında ülker yazmasın, yoksa en aza alırım 2 tane Türk Telekoma rağmen.

Az kaldıı az..

b.p. dedi ki...

Feneriumda satılan formalarda ülker reklamı yok. Galatasaray formalarında da olmaz heralde.

ayanux dedi ki...

galatasaray formalarında sürekli olacak diye duyumluyorum, inşallah duyumlarım yanlıştır.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır