Bu Blogda Ara

26 Temmuz 2009 Pazar

EN BEĞENDİĞİNİZ SEZON ANKETİ SONUCU

Koleksiyonum üzerinden sorduğum En Beğendiğiniz Sezon Hangisi Anketinin sonucu aşağıdaki resimdeki gibidir. Tabi ki geçmiş yılları da seven bir çok insan vardır. Ben bu anketi açarken kendi koleksiyonumda bulunan sezonlara göre açtım.

Yaklaşık 4 ay önce açtığım ankete 1097 kez oy verilmiş. Oy veren, vermeyen herkese teşekkür ederim. En beğenilen sezon son sezon oldu. 2008-2009 sezonu sizlerin oylarıyla (256 oy % 23) 1. geldi :). Açıkçası katılmamak elde değil. Parçalı forma tüm zamanların en iyileri arasında. Turuncu forma da oldukça satmıştı geçen sezon. Sonuç olarak anketin en son sezonu yarışı 1. tamamladı. Ardından 1999-2000 sezonu geliyor (198 oy % 18). İçerisinde parçalı olmayan bir sezonun 2. gelmesine şaşırırdım normal olarak, fakat Türk Futbol tarihinin en başarılı dönemini yaşadığımız o dönemin formalarına taraftarın sempatisinin fazla olması şaşırtıcı değil. 1997-1998 sezonu ise sonuncu oldu sadece 4 oy aldı. İncelemek isteyen anketin tüm sonucu aşağıdaki resimdedir (tıklayınca büyüyor). Bu arada ben klasikçi bir adam olduğum için 98-99 sezonuna oy vermiştim fakat 2. favorim 08-09 sezonudur.

10 yorum :

vobeya dedi ki...

abi yrn formaları kaç gibi koyarsın.malum gs tv şifreli

Selocan dedi ki...

20:30'da tanıtılacak formalar ben hemen eklerim formaları 21 gibi koyarım bloga bir aksilik olmazsa. Kendim çekip koyacam. sonra daha kaliteli fotolar çıkarsa ekleriz..

Sühan Alp dedi ki...

yeni formaları sabırsızlıkla bekliyorum.bakalım nasıl bişey olucak..mor forma sevilmiyecek gibi geliyor ama belli olmaz(turuncu forma gibi) çoks evilebilir de..

selocan abi tanıdın mı ben mail atmıştum sana tanışmıştık...

Selocan dedi ki...

Tanıdım tabi :) Bu arada mor forma çok güzel olmuş görenler öyle söylüyorlar. Bu sene kim almam derse alırmış o kadar da iddialılar.

Sühan Alp dedi ki...

inşallah uğursuz gelmez bize..keşke ülker reklamı altta olsaydı numaranın üstünde pek iyi durmuor..sanki bütün oyuncuların adı ülkermiş gibi geliyo insana :D

Sühan Alp dedi ki...

çoğu takımda görüyorum ve içim gidiyor..neden bizim aslan desenli formamız yok???
Alman ekiplerinden 1860 münih diye bi takım var-hani bizim berabere kaldığımız- işte o takımın çok güzel aslan desenli forması var..
aslında okadar uzağa gitmeye gerek bile yok burda yakında kartalsporun bile kartal desenli var bizim neden olmasın???

bakın güzel değilmi
http://img145.imageshack.us/img145/7994/romania0809homeadidasshqp8.jpg


1860 Münih
http://4.bp.blogspot.com/_XrlW5svfajw/SNjxNZAoQWI/AAAAAAAACF0/mSlkX5GuYkM/s400/1860_mnchen_08_09_home_erima_kit.jpg

http://1.bp.blogspot.com/_3QrOwE4CUu8/SiWWllz72KI/AAAAAAAADHA/N3tEoOU93dQ/s320/1860.png

Adsız dedi ki...

'' Bu arada mor forma çok güzel olmuş görenler öyle söylüyorlar. Bu sene kim almam derse alırmış o kadar da iddialılar.''

1-2 resim sızdırsalardı ya... :D
bekle bekle bir hal olduk. neyse artık saatler kaldı tanıtıma..

Selocan dedi ki...

Aceto'dan bekledim ama sızmadı formalar :)

L dedi ki...

kim almam derse alırmışmış. herhalde böyle konuşanlar türk halkını tanımıyor.

Adsız dedi ki...

1097 oy verilmiş. burada bile bırakmıyor fenerbahçe yakamızı. az kalsın 1907 oluyormuş ya :D

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır