Bu Blogda Ara

22 Temmuz 2009 Çarşamba

GELECEK SEZON FORMALARI AWAY FORMA

2 Başlık altta Bayern Münih'in gelecek sezonki 3rd formasından bahsetmiştim ve bu formanın benzerinin hatta sadece renklerde hafif oynanmış halinin bizim away formamız olacağından da bahsetmiştim (yanılmazsam eğer) bkz:GELECEK SEZON FORMALARI VE BENZERLİKLER. Bu resimle oynayıp bloga gönderebilirsiniz demiştim 2 kişiden link aldım ve paylaşayım dedim formalar aşağı yukarı bu şekilde olacak. 2 şey düzelteyim hemen ilki reklamlarla ilgili. İlk formada türk telekom yazısı bayan basketbolcularımızın sponsoru nasıl yazılıyorsa o şekilde yazılmış. Fakat bizim sponsor formaya TRABZONSPOR GÖĞÜS REKLAMI başlığındaki Trabzon formaları gibi yazılacak ve TTnet olmayacak. 2. si, Sercan'ında (Istanbul) dediğine göre çizgilerimiz kemik rengi olacakmış yapılan formalar gibi gri olmayacak. Ben kırmızı olmasını istemiştim yaka ve çizgilerin fakat Istanbul 'un dediğine göre sade olması düşünülmüş formaların o yüzden bu renkte karar kılmışlar artık ne alaka ise !

Formaların ilkini alisamiyen.net'ten Emir Akmanlı tasarlamış ve bize bu linki h.kahvaltı gönderdi. 2. forma ise i! FuRKaN !i tarafından yapılmış. 2 side çok güzel olmuş sağolsunlar eğer gri yerine kemik rengi kullanp çizgileri çizerlerse tekrar burada sergileriz (ya da kemik rengi bu mu) son halini formaların. Teşekkür ederim.



Edit: Eğer bu formalar çıkmazsa 5 güne başka tasarımlar olursa ben de insan içine çıkamam gibime geliyor :) Fanatik Fotomaçtan farkımız iyice kalmayacak.

17 yorum :

arnawut dedi ki...

NEden Tobol maçının sonrasına bıraktılar anlamış değilim. Dünyanın en büyük kulüpleri çıkaralı 1 sezon geçecek nerdeyse :D

bu arada yukarıdaki tasarımları ben beğenmedim malesef :/

Özgür Şeker dedi ki...

Çok güzel bence.

@ arnawut

alooo erdinç abi sen değilmiydin sade sade severim diyen al sana sade :D

mbelge dedi ki...

Bende beyaz formanın bu şekilde olacağını okudum birkaç yerde. Umarım da böyle olur. Güzel bir tasarım bence.Tam istediğim gibi, sade,hoş (: Gerçi geçen seneki beyaz da güzeldi. Ama bu tür sade tasarımları her zaman beğenirim zaten.

vobeya dedi ki...

bgn fb formaları tanıtılıyor.biraz daha bilgi sahibi olabiliriz

Adsız dedi ki...

üstteki forma güzel. artık bir nebze de olsa çubuklu hasretimizi dindirecek bir tasarım olmuş. :D

Sercan dedi ki...

17.07.2009: BJK formalai

5 gün sonra

22.07.2009: FB formalari

5 gün sonra

27.07.2009: GS formalari.

bana göre tesadüf degil bu :)

L dedi ki...

dayı fb forma konusunda bu sene iyi. tercihler güzel. renk kullanımı yerinde.

müşkülpesent dedi ki...

http://img404.imageshack.us/img404/5558/homekit.jpg

ense de sarı kanaryalar yazıyor

bu foto ülkersiz satışın ülkerli mi ülkersiz mi olcağını yarın feneriumdan öğreniriz

vobeya dedi ki...

http://www.antu.com/AntuHaberOku.aspx?ID=12264


yeni fb formaları

müşkülpesent dedi ki...

http://img232.imageshack.us/img232/5895/kuruluskit.jpg

Selocan dedi ki...

Formaları şimdi gördüm evde değildim yarın ekleyeceğim konuşuruz hakkında. ama genel görüş ben pek beğenmedim.

Selocan dedi ki...

Fenerbahçe formalarından bahsediyorum :D

müşkülpesent dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
i! FuRKaN !i dedi ki...

fenerden brezilya yesili bir forma beklerken, "armali" dedikleri forma tanitilmistir... sürpriz oldu hakkaten :) internette dolasan taraftar tasarimlari arasinda öyle bi forma görmüstüm sanki, adidas taraftar forumlarindanmi arakladi acaba?! :D

bu forma disinda bi yenilik yok bence formalarda, genel anlamda gecen senekilere benziyorlar derim. bana katilmayanlarda wardir tabii, bu benim görüsüm...

fener yesil forma cikarmayinca, acikcasi bizim lila formada yalanmi olacak acaba diye düsünüyorum kara kara...

Volvox dedi ki...

1. forma daha hoş olmuş ama şahsen daha iyilerini bekliyorum.

i! FuRKaN !i dedi ki...

adidasin taraftar forumlarinda arastirma yaptiginin kaniti:
http://i27.tinypic.com/2l8z2as.jpg

http://i28.tinypic.com/2hgzu5u.jpg

http://img44.imageshack.us/img44/5893/44398613222960771468539.jpg

http://img118.imageshack.us/img118/483/fenerbahce9yp.jpg

bu tasarimlar mayis-haziran aylarindan...

hadi bakalim adidas, kapak olsun bunlar sana... :D

b.p. dedi ki...

@ i! FuRKaN !i

Taraftar forumlarındaki tasarımlar olası forma söylentileri üzerine yapılıyor zaten. O tasarımlar klüpten gelen duyumlar üzerine Antu forumlarındakiler tarafından yapıldı.

Ayrıca sponsoruyla anlaşması devam eden klüpte forma tasarımı ekim ayı gibi başlayıp, nisanda sonuçlanan bir süreç. forumda bir resim görüp iki haftada değiştirilmesi mümkün değil.
Ancak hazırlanan formanın iptali gibi durumlar ortaya çıkabiliyor. Bu seneki lacivert formada olduğu gibi.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır