Bu Blogda Ara

17 Temmuz 2009 Cuma

İşte O Forma


İşte büyük koleksiyoncu, blog sahibi, sadık Galatasaraylı Selocan24'ün koleksiyonundaki eksik parçalardan biri, belki de en büyüğü! 02-03 taraftar forması. Bu işin güzelliği şuradadır:O sezon yine biz saçma bir şekilde çubuklu forma giyiyorduk. Olumlu tarafı siyah şortla giymemizdi. Hadi tamam. E peki niye farklı bir tasarımla, değişik bir forma çıkartılıyor ki? Hem de yine çubuklu. O zaman da anlam verememiştim, şimdi hiç veremiyorum. Buradan çubuklu fanı olan blog takipçilerine selam eder, bu formayı bulup Selocan24'e hediye etmelerini tavsiye ediyorum. Öptüm. Bay.

22 yorum :

Doruk dedi ki...

çubuklu iyidir ya :)))
bir de fotoğraf görünmüyor.

Adsız dedi ki...

evet bu forma var bende.
o sezon forma rekoru kırıyorduk. gittim forma almaya baktım kalmamış. kala kala bu dandik çubuklu 'taraftar' forması kalmış. mecbur almıştım. öyle duruyor garibim. :D... (ben anlaşıldığı üzere çubuklu forma severim. :). o sezon normal çubuklu güzeldi de bu taraftar çubuklusu dandikti bayağı.)

Doruk dedi ki...

resmi göremedim ama bu taraftar forması mevzusunu hatırlıyorum.
hatta galatasaray dergisinde resim vardı. sadece forma değil şort ve krampon şeklinde takımdı.

müşkülpesent dedi ki...

bu forma bende var.

o sene replica olarak çıktı bu forma gerçek maçta giydikleri kalın çubuklu formanın alternnatifi olarak sadece taraftar forması olarak satıldı.

zaten taraftar forması adı altında çıktı piyasaya hatta o günün galatasaray dergisini bulursam ki kesin evdedir hiçbir sayıyı atmadım orda ayrıca bu formadna bahsediyor taraftar forması diye.

hayret bu formayı es geçtiğini farketmemişim farketsem affetmezdim :)

müşkülpesent dedi ki...

hatta bu forma için dergide şöyle bir yazı vardı.

nihayet taraftarlarmız özlem duydukları çubuklu formaya kavuştular tarzı birşey yazıyodu. ben de ne özelim duymadık öyle bir şey demiştim kendi kendime.

ve arkadaşın dediği gibi çorap şort ve ayakkabısı mevcuttu bu formanın

Selocan dedi ki...

:D abi bu sayılmaz ben maç formaları topluyorum bu taraftar forması. Koleksiyonum tamamen maç formaları üzerine, bu formadan ben de vardı daha doğrusu hediye gelmişti(gidip almam) 25 liraya sattım sonra gidip akşam yemek yedim :D

hatta yeni sezon formalarıma da bakarsan hepsi climacooldur climacool olmayan tek forma göremessin yani maç forması. Climacool olmayanlar taraftar formasıdır benim tercihim değil. Hediye etmeyin akşam yemeği olarak yiyebilirim :D

Selocan dedi ki...

şaka tabi yani hediye ederseniz saklarım ömür boyu sattığım da hediye edenin haberi vardı :D

Selocan dedi ki...

Bu arada o formanın sahibini tanıyorum Çağrı diye bir arkadaşım kendisinin de çok güzel koleksiyonu var yine trbündergi de görebilirsiniz.

müşkülpesent dedi ki...

hiçbir formamı satmam ve hediye etmem :) galatasaray ve yabancı takımlardan oluşan koleksiyonum var benim de

Özgür Şeker dedi ki...

oldum olası sevmem çubukluyu ama geçen sezondaki 3 kalın çubuklu bambaşka internette Metin Oktayında üstünde gördüğüm bir forma.

Selocan dedi ki...

Tmam ben de olmayan bir forma bulmak heyecan verici tabi ki lappap da Çğarının koleksiyonda bu formauı görünce heyecanlanmış normaldir. Fakat bu formayı koleksiyonuma katmazdım zaten nedeni çok açık 02-03 sezonunda asıl çubuklu (6-0) kalın çubuklu home formamızın nispeten yüksek fiyatı nedenyile store bir taraftar forması çıkardı işte bu forma. Tıpkı adidasa yeniden geçtiğimiz zaman climacool teknolojisi olmayan ve 82 lira yerine 55 liraya satılan taraftar formaları gibi. Fakat bu formayı akla ne hikmetse tamamen farklı tasarladılar. Lappap da bu formayı görünce aha selocan da yok diye heyecanlanmış :D Ben tamamen maç formaları biriktiriyorum ve sayemde başlayan ve benden yardım isteyen isteyen herkese de aynı şeyi söylerim. Sakın taraftar forması ve hepatu forma almayın. Koleksiyoncular orjinal maç formaları toplasınlar diye söylerim hep. O yüzden nasıl yeni sezonların climacoolsuz versiyonlarını toplamadıysam bu formayı da para verip almadım doğal olarak çünkü maç forması değil. He vardı zaten yaklaşık 1 sene önce gittigidiyorda sattım. Yani tamam biliyorum ben de olmayan bir formaya sahip olmak heyecan verici olsa gerek:p ama bu forma o formalardan biri değil aradıklarım listeme bakın orada işte gerçekten aradıklarım var :D

Yani lappapzade koleksiyonumdaki eksik bir parça değil bu forma düzelteyim insanlarda heyecanlanmasın. Bu formaya sahip olsaydım sağ kolonda koleksiyonum yazan yerin altında koleksiyon dışı diye bir bölüm var hani anı formaları yazıyor işte oraya giderdi bu forma :D

Selocan dedi ki...

Bu arada Müşkülpesent koleksiyonunu görmeyi çok isterim Galatasaray forması toplasam da diğer bütün formalara büyük merakım var ve forma toplayanlara da müthiş saygım var. Maddi ve kaynak olarak diğer bütün spor koleksiyonları içinde bence en zoru. Bana koleksiyonunu gönderebilirsin yabancı formalarını merak ettim özellikle. Aslında blogu ilk açtığımda insanlarında kendi koleksiyonlarını paylaşabileceği bir ortam istedim fakat site değil blog olduğu için forum kısmı gibi bir kısmı da olmadığı için maille birkaç paylaşan haricinde pek fazla kimseye rastlamadım. Forma koleksiyonu yapan çoğu insanı tanırım ama illa ki tanımadıklarım da vardır tabi. Böyle değişik koleksiyonları görmek hep istemişimdir tribündergide de birçok koleksiyoncu var. bana koleksiyonunu gönderirsen sevinirim galatasaray ve yabancı takımları görmek isterim.

@santiago:

Doğru diyorsun 3 bant formaya benzer bir formmaız vardı Metin Oktay zamanında iyi hatırlattın ben de oldukça kaynaksız bu formalarımızı hatırlıyor musunuz bölümüme birşey buldum teşekkür ederim :D

L dedi ki...

@selocan24:

abi asıl sen heyecan yapmışsın. ben durumun farkında olmasam zaten en baştan gelir sana sorardım, "abi bu niye yok!!" diye:) şurda iki gırgır-şamata yapalım dedik. gene tabii çubukluspor basmış mekanı, o ayrı.

Selocan dedi ki...

evet abi ne yalan söyleyeyim heyecanlandım ilk başta resim açılmadı çünkü :D. Dedim bir forma daha mı çıktı. 02-03 biraz abartı bir sene çıksa şaşırmazdım zaten.

L dedi ki...

"nihayet taraftarlarmız özlem duydukları çubuklu formaya kavuştular tarzı birşey yazıyodu. "

işte bak, taa o zamandan vaziyet belli. biz de sonra diyoruz "yaav niye çubuklu var!?". e bak, taraftar istiyor işte. bizim blogdan da belli değil mi. çubuklar arasında kalasınız inşallah.

L dedi ki...

haklısın, o sene bayağı garipti. 18 forma filan saymıştım ben en son. daha da var diyorlar.

müşkülpesent dedi ki...

bi ara toplayıp fotoyla gönderebilirim ama şöle diyim

2008-09 tugay rovers
2001-02 larsson celtic
1994-95 ian wright arsenal
1992-93 robson manchester united
1997-98 bayern münih
2008-09 barcelona
2004-05 anderlecht
euro 2004 zidane fransa

diye hatırlıyorum şu anda futbolcu isimleri yazdıklarım futbolculardan alınmıştır. hepsini toparlayıp yakın zamanda yollarım fotoğraflarını.

Selocan dedi ki...

abi önünde saygıyla eğiliyorum gerçekten çok sağlam.. fotolarını da müsait olduğun zaman gönderebilirsen sevinirim. gerçekten müthiş özellikle efsanelerin üzerlerinden alınmaları. robson man u çok merak ettim mesel. Zidane daha ne diyeyim tebrikler.

müşkülpesent dedi ki...

robson forması siyah olandan.
arsenal de mavi.
tugayınki klasik
larsson da klasik

aslında koleksiyon gibi başlamadı çünkü hep sevdiğim futbolculardı bir de sevdiğim takımlar şansa bu seviyeye geldi.

bir de işin garibi ben bu bütün formalarla halı saha maçı falan yaptım hala da yaparım :)

Selocan dedi ki...

o ayrı bir zevk abi ben de formalarımı giyerim sadece dolapta durmazlar. Klasik bir ferrarin var da sadece garajda duruyor gibi bir mantık olurdu yoksa.

Çok başarılı çok beğendim daha devam ediyor musun peki? www.classicfootballshirts.co.uk diye bir site var bakmanı tavsiye ederim. aklın hayalin durur Liverpoolun 70lerdeki forması bile var her ligin her takımın klasik formaları mevcut aklına gelebilecek her yıl ve takım.

müşkülpesent dedi ki...

biliyorum o siteyi hatta daha geçen gün baktım.

ben şansa bulursam alıyorum gibi bişey ya da yurtdışında ki arkadaşlarıma söylüyorum mesela tugay ve larssonu öyle aldırttım ben gitmedim.

ara sıra yine o sitelere bakıyorum ama pek heyecanlandıracak bişeyler bulamadım.

liverpool un candy reklamlı formasını adidas originals yapmıştı mesela tam bizim takımlara da yapsalar diycektim fenerbahçeye yaptıklarını gördüm şimdi

EN BÜYÜK CEYLANCI dedi ki...

bu forma bendede mevcuttur evet 2002-2003-sezonunda taraftar formasi olarak satisa sunuldu bende yakalsik 5 yile evvel koleksiyonuma ekledim sevgiler

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır