Bu Blogda Ara

28 Temmuz 2009 Salı

PARÇALI FORMA DETAYLI FOTOLAR #1

Aslantepe.biz sitesinden Turunc, parçalı formamızı gidip almış ilk günden ve sağolsun ayrıntılı fotolarını çekmiş. Ben siteden gördüm kendisine de sormadım ama bir şey demez büyük ihtimal :)

Birkaç yorum yapacağım ayrıntılı fotolar üzerine. Öncelikle ÜLKER Reklamı ile satılıyormuş formalar hepimize geçmiş olsun !!! Ayrıca baskı değil formayla bütün bu reklam. Göremediğim bir özelliği daha arka tarafta farkediyoruz 1905 Efendiler logosu. Kullanılacağını oradan buradan duymuştuk fakat burada kullanılacağını düşünmemiştim. Maç sırasında şortun içinde kalıcaktır bu arma. Yani formaya 2 arma yapılmış çok güzel fakat 2 side giyildiği zaman gözükmeyecek yerlerde. Kimine göre iyi, kimine göre kötü bir özellik. Gerisi ayrıntılı resimlerde... Konuşuruz hakkında. Türk Telekom reklamını da bu kadar yakından görünce soğuduğumu söyleyeyim ama idare eder..

Arma ve Yıldızlar sinir olunası şekilde baskı. Artık dikiş olmalı !

Bana bu resimleri haber veren Sercan Sevinç'e teşekkür ettim. Santiago da ben tam resimleri eklerken üstüne atmış aynı linkleri; Sağol üstad teşekkür ederim ilgin için. Diğer formaları da yakalarsanız bekliyorum resimleri.

Turunc teşekkür ettim güzel paylaşım..












12 yorum :

vobeya dedi ki...

şu logo biraz yanlış yerde bence.normal logomuzun karşısına konsa daha iyi olurdu.şortun içinde kalacak çünkü.ülker reklamı hazırlıkta giydiğimiz formalardaki gibi sırıtmıyor.ama satışta kullanılmasına gerek yoktu.ve armamız.100. yıl formamızda arma gayet iyiydi.şu an ki gibi süngerimsi değildi.yıldızlar dikişti ve gs formasına yakışacak şekildeydi.kollardaki avealar farklı renkte olmuş.

ama artılarda var tabi.iç ensedeki ali sami yen resmi güzel bir ayrıntı.ayrıca yine iç kısımdaki logomuz ve galatasaray yazısı iyi olmuş.

ülker reklamınn üzerinde olan galatasaray yazısı da gayet iyi.ama 99-00 dakilogomuz nedense pek bir hoş gelir bana.

neyse çok uzun yazdım.formayı alan arkadaşa ve Selocan a teşekkürler


:D

Adsız dedi ki...

düşündüğümden çok daha iyiymiş..
formanın şortların içine gireceği konusuna gelirsek içine sokan pek futbolcu da yok sanki,servet,gökhan zan,arda,baros kewell hep dışarda diye aklımda kalmış.bir tek nonda var benim bildiğim hep içerde.
ardanın forması zaten hep dışardadır ve kolları uzundur ona kaptanlık bandıyla çok yakışacağı belli...bekliyoruz.

i! FuRKaN !i dedi ki...

reklamlar forma ile bir ise, kesin avrupa maclarina da böyle cikariz... üzerilerine bantlayarak... hadi bize böyle forma satiyosunuz, bari avrupada yapmayin su rezaleti...

Unknown dedi ki...

Neyse bişey demeyelim artık da Ülker logosu bana hazırlık maçlarındakinden daha küçük gibi geldi. Geri kalan kısmında koral'a katılıyorum

Sercan dedi ki...

avrupada arkada reklam yasakmis
yani olmicak galiba

burakkab dedi ki...

başka bir forumda bi arkadaş mor forma almış ve arkasında ülker reklamı yok. reimi koyayım bakın..

http://img41.imageshack.us/img41/9351/001xww.jpg

Selocan dedi ki...

@ burakkab

o arkadaş çıkarmış nasıl becerdiyse ben aldım onun haberini adam sökmüş reklamı.Çünkü beyaz ve mor da baskı ülker parçalıdaki gibi kumaşla bütün değil. :) ama zor iş.

@istanbul

olmicak abi ülker. Zaten sen de bilirsin avupada arka tarafta parçalı olamaz yani geçen sene gibi arkası düz bir forma üretecekler futbolcular için. ülkersiz

burakkab dedi ki...

evet arkadaşlar mor formadan ülkeri çıkaran arkadaş tırnaklarımla kazıyarak çıkardım demiş.hiç iz falan kalmamış ayrıca öyle yazmış..

Selocan dedi ki...

efsane bir hareket ama hakkını vermek lazım ben cesaret edemezdim 90 lira verdiğim formaya :)

burakkab dedi ki...

kesinlikle bende edemezdim.ama arkadaş etmiş ve başarmış.daha yakından fotolarımı koyacakmış onları bekliyorum eğer gerçekten hiç iz yoksa bende kaızırım..gereken tek şey uzun tırnak:)

ahmetcan_48 dedi ki...

Gördüğümüz gibi yine rezalet. Zaten son 5 sezondur devam eden renk ve de forma rezaleti olan hızıyla devam ediyor. Bu arada Selocan24 bak abi renkler hiç açık renge benzemiyor. Yani yine sarı-kırmızı adı altında bordo-turuncu yutturuluyor. Neyse 2005 yılından beri süren renk ve de forma rezaleti yeni bölümüyle yeni sezonda ekranlarda. Ben artık aynı şeyleri yazmaktan ve dile getirmekten çok sıkıldım ama maalesef Galatasarayımızı yönetenler hala daha utanmadılar ortaya koydukları rezaletten. Umarım birkaç yıl sonra renklerimiz ve formalarımız özellikle de parçalı formamız yine 90lar ve öncesinde olduğu şekliyle kullanılır ve de bu şekile karar alan akıllı ve dirayetli kişiler kulübümüzü YÖNETİR.

armAsıgı dedi ki...

Sizin kadar forma bilgim yok fakat bu parçalıda oldukça büyük eksikler var gibi.?

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır